Revalidatie

Heb je een operatie gehad aan één of meerdere gewrichten? Of heb je Covid-19 gehad en blijf je daar nog klachten van ondervinden die je belemmeren in de dagelijkse bezigheden? De fysiotherapeuten van Fysiotherapie Balade in Waalwijk begeleiden je met de revalidatie na diverse operaties of aandoeningen!

Voorbeelden van revalidatie:

• Na een operatie van bijvoorbeeld je knie of heup
  • (Long) Covid revalidatie
  • Operatie aan de rug zoals hernia operatie of een spondylodese
  • Na een beroerte (CVA)
  • Whiplash of hersenschudding (post commotioneel syndroom)
  • COPD
  • Chronische pijnklachten

Heeft u een van deze klachten of heeft u andere klachten en hier een vraag over? Schakel dan een van onze fysiotherapeuten in! Neem dan gerust contact op met Fysiotherapie Balade te Waalwijk. Ons team staat voor je klaar!

Wilt u nu een afspraak maken met één van onze therapeuten?

Optimaal herstellen na een operatie of aandoening

Revalidatie richt zich op het verminderen en/of het herstellen van een lichamelijke aandoening. Deze aandoeningen kunnen een gevolg zijn van ziekte, ongeval of een aangeboren aandoening. Fysiotherapie Balade in Waalwijk gaat voor optimaal herstel. Om dit te behalen, zal de therapeut tijdens het revalidatietraject actief met je aan de slag gaan. Elke patiënt is anders, daarom ontwikkelt de therapeut een specifiek beweegprogramma dat is afgestemd op jouw situatie. De behandeling bij Fysiotherapie Balade zal niet alleen gericht zijn op herstel, maar ook op de verbetering en/of het leren omgaan met beperkingen. Daarnaast geeft de therapeut, indien nodig, adviezen.

Heb jij last van bovengenoemde klachten? Neem dan gerust contact met ons op. Fysiotherapie Balade in Waalwijk staat voor je klaar!